برا دختر ی خریدم قشنگه

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارکش باشه من اگ نی نی دختر باشه اینه ای میخرم

مبارکه عزیزم..من میخام براش پابند بگیرم اگه خدا بخاد🧡

وییی خدا مبارکش عزیزم🥰

ای ننه🥹

مبارکه گلم ب سلامتی چند در امد منم میخوام بخرم موندم ب خدا🙂

اره چه نازه مبارکش

مبارک باشه بسلامتی

مبارکه قشنگه😍

مبارکش باشه چند گرمه چقد شود❤️😍

مبارکش باشه❤️

مبارکه اگر میخوای هميشه دستش باشه سایز سه بخر من 0یک و دو خریدم زود کوچک شد براش

مبارکش باشه😍😍

به سلامتی 🌸

سوال های مرتبط

مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری