منم دارم خیلی بده واقعا 🥲
منم اگزما دارم سیتریزین میتونی بخوری مشکلی نداره
بعد حمام لوسیون بزن
من خیلی اذیتم همش آبرسان دستمه تو خوابم بیدار میشم
میگم تو بارداری هم شدید تر میشه
منم انگشت حلقه م اگزما شده امروز وقت دکتر زنان دارم آنومالی رو نشون بدم با آزمایشش رو میگم ببینم چی میگه مال من اینجوری شده
منم اول بارداری اینجوری شدم دکتر گفت که هیدروکسی زین داخل بارداری مشکلی نداره و خیلی روی خارش تاثیر داشت و راحت شدم گفت هر ۱۲ساعت ولی من روزی یکی خوردم تا دوروز کامل خارشم خوب شد
از دکتر تون سوال کنید اکه اجازه داد این قرص رو مصرف کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.