سلام خانما موز رو از کی و چطور بدم به نوزاد؟

۴ پاسخ

۶ماهگی.نصف کوچیکی پوره کن آب یا شیر قاتی کن یا تو فرنی بزن

با شروع غذای کمکی موز هم میتونی بدی البته با تست

میتونی از الان بهش بدی
با فرنیش قاطی کن خیلی خوشمزه و خوش خوراک میشه
یکم کره هم بریز ک شکمش سفت نشه

پسر من همون ک افتاد تو ۶ماه هروز نصف موز رو نصف می‌کنم میدم

سوال های مرتبط

مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان نیهان🩷گل پسر🩵 مامان نیهان🩷گل پسر🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان رقیه ورادمهر مامان رقیه ورادمهر ۱۰ ماهگی