کسی بوده سلفری بگن دختر ولی انومالی بگن پسره؟

۱۲ پاسخ

سلام خانوما ازمایش سلفری چندهفته هست؟؟
ازمایشی که با سونوانتی میگیرن چیه؟

سلفری منو که از اول بهمن نداده نیلو امروزم زنگ زدم گفتن اماده نیست هنوز
واقعا حرفی نمونده ،

سلفری دقیقتر

آره من انتی گفت دختر آنومالی پسر

کجا سلفری دادی نیلو ؟

نه عزیزم سلفری کاملا دقیق هستش چون خون جنین با خون مادر یکی میشه و از اون میتونن کروموزوم تشخیص بدن پس جنسیت کاملا درسته

خطا

غیر ممکنه چون دقت آزمایش سلفری خیلی بالاست

من انتی گفت پسر ولی سلفری گفت دختر .تا آنومالی صبر کردیم دیگه آنومالی گفت دختر

سلفری خدا نداره

نه برای من درست بود ، مگه به شما گفتن؟

سلفري دقيقه

سوال های مرتبط