سلام خانما کسی از جواب این آزمایش سر در میاره؟

تصویر
۳ پاسخ

این توده چندسال پیش داخل سینم دراومد عملش کرد درش اورد دکتر و خداروشکر الا مشکلی ندارم

.......

تصویر

خوبه فیبروم بوده خوش خیمه

سوال های مرتبط

مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ ۳ سالگی
مامان حسینیار وتوراهی مامان حسینیار وتوراهی ۲ سالگی