کسی از این غربالگری سر در میاره

تصویر
۳ پاسخ

نرمال و خوبه عزیزم
ان شالله که بسلامتی فارغ بشی

فک کنم نرماله چون سبز نوشته اگه مشکوک بود قرمز میزد که ریسک داره
ایشالا که نرماله ریسک داشتنی خیلی سخته باید ازمایش اینا بدی

ازمایش من مشکوک‌بود و منم امینوسنتز شدم و‌ خداروشکررررررر جوابش منفی بود و پسرم ساااااالم سالم والان دوسالشه
اینا فقط برا اطمینان بیشتره وگرن مشکلی نیسسس❤️

سوال های مرتبط

مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ ۳ سالگی