نرمال و خوبه عزیزم
ان شالله که بسلامتی فارغ بشی
فک کنم نرماله چون سبز نوشته اگه مشکوک بود قرمز میزد که ریسک داره
ایشالا که نرماله ریسک داشتنی خیلی سخته باید ازمایش اینا بدی
ازمایش من مشکوکبود و منم امینوسنتز شدم و خداروشکررررررر جوابش منفی بود و پسرم ساااااالم سالم والان دوسالشه
اینا فقط برا اطمینان بیشتره وگرن مشکلی نیسسس❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.