کیا تست نخ سوزن انجام دادن درست بود برا جنسیت

۱۸ پاسخ

درست ترینه

برا من درس بود

من خودم میگیرم دختره همسرم میگیره پسرع🤣

برا منم درست بود یکی اون یکی تقویم چینی..
کلم قرمز اشتباه بود ضربان قلب و عدد بتا هم اشتباه بود

من نامزد بودم مادرشوهرم انجام داد گفت بچه اولت دختر که دختر شد و بچه دومت پسر الانم باردارم دیگه نمیدونم درسته یا ن

چجوریه میشه به منم بگین

من سوزن انجام دادم حالا جنسیت معلوم شه میگم بهتون😂😂

من برای هرکی گرفتم درست بود برای خودم نه 😂البته منتظر انومالی و جواب سلفری موندم شاید برعکس احتمال انتی شد

میگن جوش شیرین هم خوبه ؟

من انجام دادم درست در امد

وایییییی چرا اینجورییم اخه🥹🥹🥰🥰😂😂😂مثلا یه دوهفته ام صبر کنیم چی میشه

جنسیت چیه گلم

چجوری هست عزیزم توضیح میدی ؟

نخ سوزن چجوره ؟؟

انجام دادم پسر اومد حالا دو هفته دیگه میرم انتی ببینم راسته😂

من دیروز انجام دادم پسر شد🤣🤣🤣ولی خب باز معلوم نمیکنه دقیق نیس ک

واقعا تستش درست دقیق ترینه واسم خودم و هر کی گرفتم درست در اومد

به هر دری داریم میزنیم برای جنسیت😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هَنا سادات🩷 مامان هَنا سادات🩷 ۳ ماهگی
مامان لاوین و تو دلی😍 مامان لاوین و تو دلی😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیاوش مامان نیاوش هفته دوازدهم بارداری