کیا تعیین جنسیت با سوزن رو انجام دادن درست بود🤣

۱۲ پاسخ

من انجام دادم درست بود😁

من برای 3نفر انجام دادم 2تاشون درست بود یکیشون غلط

من تست جوش شیرین و انجام دادم درست دراومد

ببین من با سوزن انجام دادم
با طلا انجام دادم
کله پاچه هم دوتا برام باز کردن
همش پسر بود ولی جوجوم دختره😂
اینا همش الکیع

من با کلم قرمز انجام دادم پسرشد و ان تی هم فعلا گفته پسر تا ببینم آنومالی بعدا چی میگه

من با نخ سوزن انجام ندادم ولی با انگشتر طلا روی نبض دست راستم انجام دادم و درست بود

همش الکیه برای عمم پسر شد با ذوق به همه گف دختر شد سری دیگ گرف دختر اومد پسر شد

واسه من اشتباه بود

برای من خطی میرفت بعد میچرخید دختر شد
نمک هم رو سر دست زدم

چ جوری هست

من .....دقیق بود

واسه من پسر نشون داد ولی انتی احتمال دختر داده

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیاوش مامان نیاوش هفته دوازدهم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لاوین و تو دلی😍 مامان لاوین و تو دلی😍 هفته بیست‌ودوم بارداری