نهار نی نی هاتون چیه؟؟

۱۰ پاسخ

سوپ بلدرچین
بلدرچین و برنج ،کدو سبز ،هویج ، سیب زمینی ،اخر پخت هم کره اضافه میکنم

سوپ

پوره سیب زمینی و عصاره قلم

سوپ ک دیشب درست کردمو دارم
سحری ماکارونی هم بدون ادویه از خودمون برداشتم براشون هنوز دم ندادم

پلومرغ از دیشب
مامان و نینی ها خوردیم😄

دمپخت گوجه با ماست

عدس پلو با گوشت که نخورد

سوپ‌‌

صبح بهش تخم مرغ دادم‌ انقدر کار داشتم‌نرسیدم‌ناهار خوب درس کنم جودوسر مرک گذاشتم با سیب و گلابی له شده
شامشم‌میخوام سوپ بزارم

حلیم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 🐥جوجو مامان 🐥جوجو ۱ سالگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی