سلام خانوما سونو انتی شکمیه یا واژینال؟

۸ پاسخ

شکمی ولی بستگی به چیزی که دکتر نوشته داره

خود ان تی شکمی ولی بعضی دکترا برای طول سرویکس واژینال هم مینویسن

انتی کلا شکمی هست ولی بستگی ب دکترت داره برات نوشته باشه برا طول سرویکس داخلی می‌نویسه یا شکمی

بستگی به جایی که میری من هم شکمی هم واژینال انجام داد

شکمی انجام میدن

شکمی

شکمیه

شکمی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان ترمه گومبولی🩷 مامان ترمه گومبولی🩷 ۸ ماهگی
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری