سونو تشکیل قلب شکمیه یا واژینال؟

۲۱ پاسخ

من شکمی رفتم ۶ هفته ۳ روزم بود صدای قلبشو برام گذاشتن

من هر دو رو انجام دادم

شکمی هست

من شکمی میرم

واژینال برو دقیق
شکمی نود درصد مواقع نمیبینن

شکمی هست اما بعضی دکترا واژینال میگن خطر داره واژینال تا حد امکان شکمی برو گلم

برا من واژینال

من تو هفت هفته شکمی بود

برای من اولی واژینال بود ولی دومی روی شکم

شکمی بود من سرهردوتا بچم

واژینال

من واژینال

واسه من شکمی بود

شکمی هست. کی میخای بری؟ من فردا نوبت دارم

من واژینال شدم

من واژینال رفتم زودتر نشون میده میتونی هر کدومش میخوای بری

شکمی بود واسه من هشت هفته شکمی دادم ولی اگه هفتت بایین تر بود فکرکنم واژینال میشد ولی الان شکمیه

منو خود دکتر واژینال گرفت نمیدونم تو مراکز سونوگرافی چجوریه زنگ بزن بپرس

مال من شکمی بود ولی فک منم بعضی از مطب ها واژیناله بستگی ب دکتر داره

هفته مناسب ینی بالا۷بری شکمی نشون میده

شکمی بود من رفتم

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان معجزه🥹 مامان معجزه🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری