۴ پاسخ

اره من رفتم شکمیه

من ۴هفته و۶روز رفتم برا ساک دکتر اسمعیلی ازشکم سونو کرد ۶هفته بودم رفتم برا قلب دکترخودمم شکمی سونو کرد

تشکیل قلب بوقتش بری شکمیه زود نری استرس میگیری

نباید سونو واژینال بدین تا جایی که امکان داره اصلا خوب نیست. همون شکمیه سونو قلب

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ودوم بارداری