اره من رفتم شکمیه
من ۴هفته و۶روز رفتم برا ساک دکتر اسمعیلی ازشکم سونو کرد ۶هفته بودم رفتم برا قلب دکترخودمم شکمی سونو کرد
تشکیل قلب بوقتش بری شکمیه زود نری استرس میگیری
نباید سونو واژینال بدین تا جایی که امکان داره اصلا خوب نیست. همون شکمیه سونو قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.