۵ پاسخ

من عزیزم

تا هفته ١٢ دكتر به من گفت بهتره واژينال باشه سونو

بله من سونو واژینال رفتم چون دقیق تره دکتر تشخیص داد که از واژینال انجام بشه نگران نباشید خیلی آروم انجام میدن

سلام آره من
5هفتگی قلب تشکیل شده بود

فرقی نداره فقط واژینال زودتر دیده میشه تا شکمی

سوال های مرتبط

مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ویکم بارداری