سونو تشکیل قلب شکمیه یا واژینالع

۱۰ پاسخ

من ۷ مرداد iui کردم بعد دوهفته بی بی چک زدم مثبت شد اما دیروز خونریزی داشتم امروزم رفتم آزمایش بتا دادم شده ۵ یعنی چی هر کی میدونه میشه لطفا جواب بدین ممنون

سلام خوبین اگه عدد بتا ۵ باشه یعنی چی؟؟

اگه تو شکمی مشخص نشه واژینال میگیره .من دوبار واژینال دادم اگه گفت واژینال استرس نگیر

زود بری واژینال

من از قبل بارداریم میرفتم مرکز مام اونجا همه ی سونوها واژینال بود که خود دکترم انجام میده هیچوقت سونوی شکمی نرفتم

شکمی اگه چیزی نبینه واژینال میکنه

شکمی هست واژینال نرید

من میخواستم زودتر مطمین شم واژینال رفتم

ممن انجام دادم شکمی بود

شکمی

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری