خانما این سونو واژینالع یا شکمی؟

تصویر
۳ پاسخ

شکمی

من دو بار واژینال بود

متوجه نشدم ولی معمولا قبل از ۸ هفته سونو واژینال می‌نویسن برا منم واژینال بود

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🐥😍 مامان جوجه🐥😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری