هیچکدوم از سونو ها ضرری واسه جنین نداره
علم پزشکی مگه اشتباه میکنه ضرر ک نداره سودم داره شما از وضعیت سلامتی بچت مطمعن میشی
واژینال
واژینال
شکمی هم بری مشخص میکنه من واژینال رفتم خونریزی افتادم
البته من بیمارستان رفته بودم دستگاهش قدیمی بود یکم کلفت بود ولی مطب دستگاهش نازکتره چیزی نمیشه
واژینال نری هفتت پایینه
هنوز کوچیکه چیزی نمیشه
واژینال دهانه رحم تحریک میکنه
قطعا واژینال اما دقت واژینال بیشتره
من هر دو رفتم ولی واژینال خظرناک تره
وا چه ربطی داره الکی میگن تازه بنظرم شکمی بدتر چون فشار میدن تا بهش برسن
واژینال اصلا فشار نمیدن
خب باید چکارکرد وقتی میگن واژینال باید انجام بشه بگیم نه؟ انجام ندیم ینی؟
صددرصد واژینال
من هردو انجام دادم
واژینال
واژینال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.