خانما سونو شکمی بیشتر خطر داره برا جنین یا واژینال؟

۱۵ پاسخ

هیچکدوم از سونو ها ضرری واسه جنین نداره
علم پزشکی مگه اشتباه میکنه ضرر ک نداره سودم داره شما از وضعیت سلامتی بچت مطمعن میشی

واژینال

واژینال

شکمی هم بری مشخص میکنه من واژینال رفتم خونریزی افتادم
البته من بیمارستان رفته بودم دستگاهش قدیمی بود یکم کلفت بود ولی مطب دستگاهش نازکتره چیزی نمیشه

واژینال نری هفتت پایینه

هنوز کوچیکه چیزی نمیشه

واژینال دهانه رحم تحریک می‌کنه

قطعا واژینال اما دقت واژینال بیشتره

من هر دو رفتم ولی واژینال خظرناک تره

وا چه ربطی داره الکی میگن تازه بنظرم شکمی بدتر چون فشار میدن تا بهش برسن
واژینال اصلا فشار نمیدن

خب باید چکارکرد وقتی میگن واژینال باید انجام بشه بگیم نه؟ انجام ندیم ینی؟

صددرصد واژینال

من هردو انجام دادم

واژینال

واژینال

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری