۲ پاسخ

واژینال نده هفته ات پایینه یهو دور از جون چیزی میشه
بعدشم اکر سر کلاژ لازم باشه تو بخای نخای دکتر انجام میده از ی طرف خیالت راحت میشه جای بچه دوخته شده راحت

فکر کنم واژینال دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری