سلام مامانا میگم سونو واژینال خطر داره واسه جنین

۶ پاسخ

ن اصلا من بارها انجام دادم

ن عزیزم مشکلی نداره
من 12 هفته ام سونو واژینال دادم

نه عزیزم ربطی نداره ۰

من که نذاشتم چون بچه قبلیم ی هفته بعد سونو تو شکمم مرد .دیگه ایندفعه نزاشتم

ن خطری ندارد من دو سری رفتم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اقا سپهر مامان اقا سپهر روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری