واسه قلب جنین سونو واژینال میکنن؟

۱۳ پاسخ

بله من هربار واژینال انجام دادن برام

منو واژینال گرفت

نه از من شکمی بود مشگلی نداشته باشی واژینال نمیکنن

برای من سونو واژینال نوشت.دقیق تره

برا منم واژینال بود

بله سونو واژینال ، دو هفته پشت سر هم سونو واژینال شدم

بله من سونو واژینال انجام دادم تو هردوتا بارداریم

شکمی دادم

آره معمولا میگن تحریک میشه دهانه رحم
لازم هم نیست تو بارداری معمولا

منم واژینال رفتم

نه 8هفته شکمی

برای من سونو واژینال نوشته هفته آینده میرم

نه روی شکم هیچوقت واژینال تو بارداری نکن

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد