مامانا برا سونو قلب جنین روشکم برم یا واژینال ؟

۹ پاسخ

واس قلب جنین ۶هفته و واژیناال انجام دادم

عزیزم شرمنده من فک کردم نوشتین اکو قلب جنین ببخشید عزیزم

شکمی برو از ۸ هفته بعد

من دکترم واسه ۷هفته و ۲روز نوشت برام واژینال بود

برو هرچی دکترت بنویسه

۸ هفته و ۲ ۳ روز برو شکمی انجام بده

من دیروز شکم رفتم

از روی شکم

واس من شکمی انجام دادن

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان یازهرا مامان یازهرا هفته هفتم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌ونهم بارداری