انجام سونو واژینال خطر داره؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم نگران نباش دکتر منم فقط سونو واژینال میگیره

دکترم فردا بعدظهر هستش

تا ده هفته ضرر نداره

دکتر من بخاطر لکه بینی اجازه نمیده انجام بدم

نه چه خطری؟

دکتر من برا تشکیل قلب فقط واژینال انجام میده حتی 8 هفته اصلا هم خطری نداشت، اگر به دکترت اعتماد داری اصلا نترس

من انجام دادم خطری نداشت

من شش هفتم رفتم .سونوشکمی ضربان قلبش خوب معلوم نبود واژینال ازم گرفت

من تو پنج شیش هفته واژینال انجام دادم ولی دکترا معمولا شکمی مینویسن

من انجام دادم خطری نداشت برام لکه بینی و ایناام نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان اقا سپهر مامان اقا سپهر روزهای ابتدایی تولد
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری