سلام بچه ها سونو تشکیل قلب شکمیه یا واژینال؟

۸ پاسخ

واژینال نرو تو رو خدا احتمال سقط هست صبر کن ۸هفته تموم بشه برو شکمی

منکه ۹ هفته رفتم شکمی

سلام،شکمی
سعی کن زود نری ک واژینال باشه بالاخره احتیاط بد نیست

سلام شکمی

اگه قبل ۸ هفته بری معمولا واژینال

شکمیه عزیزم

اگه زود بری واژینال دیرتر شکمی

واژینال هست

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی