سلام خانما سونو ان تی شکمیه یا واژینال؟

۹ پاسخ

شکمی عزیزم

شکمی
باید مثانه هم پر باشه فک کنم

شکمیه

شکمی ،به من گفتن نیاز نیست مثانه پر باشه

شکمیه ب من گفت مثانه نیاز نیس پر باشه فقط چیز شیرین بیار با خودت ک اونجا خوردم

شکمی
و مثانه نیمه پر و چیز چیرین حتما بخور
آبمیوه بخور

ممنونم ازتون

شکمی.

شکمیه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان معجزه🥹 مامان معجزه🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری