۵ پاسخ

ربطی ندارع سونو ها شکمی هستن ...

از یک روز قبل اصلااا غذا های نفخ آور نخور و یبوست هم نبایذ داشته باشی

شکمیه
ولی منکه یکم چربی شکمم زیاد بوذ
خیلی سخت اجزای بچه دیده میشد
مجبور بودم همش آب بخورم .مثانه خالی باشه.شکم گاز نداشته باشه .یکمم بیشتر فشار میدن

والا من آنقدر لاغر بودم دکتر گفت چرا آنقدر لاغری نمی‌دونم کدومش درسته بالاخره

شکمی هس

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو ۵ ماهگی
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۴ ماهگی
مامان یه‌دختر🩷 مامان یه‌دختر🩷 ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان ب‍‌چ‍‌هم‍‌م👶🍼 مامان ب‍‌چ‍‌هم‍‌م👶🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری