۱۱ پاسخ

روزه س

صبح نصف املت بدون نون خورده
ساعت۱۲ هم کف دست نون و با ارده و شیرع انگور
الآنم خوابید بیدار بشه نهار بدم

به نام خدا هیچی
صبح یه شیشه ابجوش خورده با دو بند انگشت بیسکوییت.هیچی لب نمیزنه

صبح یه پیاله فرنی خورده یه بار ۱۵۰تایه بار۱۲۰ تا یه بار هم ۹۰تا شیر خشک خورده سه چهار قاشق هم آبگوشت کبک خورده خوابیده بیدار شه یکم آبگوشت بدیم ببینیم می خوره

صبحونه فرنی خورده خوابیده از خواب بیدار شده نهار ۵دس پلو خورده با ماست تا ببینم عصرانه چی میخوره

امروز جز شیر چیزی نمیخوره

صب یدونه تخم مرغ ابپز شیر خورد ناهار قیمه دادم با ماست عصرانه یا میوه میدم یا فرنی شام هم ببینم چی درس می‌کنم فکرم کارنمیکنه

سحر 120 تا شیر خورد، صبحانه خامه و مربا، ناهار هم آبگوشت خورد، عصر هم شیرموز و مغزیجات بهش میدم، شام هم هرچی خودمون بخوریم.

صبحونه تخم مرغ نیمرو بعدش ساعت ۱۰ صبح ساقه طلایی نهارم دمختگ واسشون درست کردم با ماست خوردن الانم شام واسشون ابگوشت گذاشتم واسه عصرونه ام میوه بهشون میدم

نیمرو درست کردم براش دوقاشق بیشتر نخورد بعد بهش چندتا دونه بادام و پسته دادم خورد واسه نهارشم دمی گوجه پختم با ماست بخوره خیلی دوس داره واسه افطار هم اش بهش میدم بعدش میوه میدم یا پفیلا درست میکنم بعدشم شام

تخم مرغ، شیر ۳۰ سیسی
نصف موز، یه قاشق ماکارونی، ۳۰ سیسی شیر دوباره
یدونه بيسکوئيت
تا الان اینا

سوال های مرتبط

مامان نخود لوبیا مامان نخود لوبیا ۲ سالگی
مامان امیر محمد😘 مامان امیر محمد😘 ۲ سالگی