خانوما این خوشکله بنظرتون؟برای پسرم

تصویر
۵ پاسخ

قدیمی شده

خیلی شیکن فقط اگه اینترنتی خرید میکنی بگو از قبل یه عکس واست بفرستن از همونی ک میخوان ارسال کنن

اگه جنس چرمش خوب نباشه نخر ...بعد از چندبار شستن بد میشه البته اینا فوم هست بنظرم چرم خوب نباشه

الان دیگه گرمه

خیلی خوشگل و شیکه خصوصا زرد

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی