پسرم هر ۳ ساعت ۱۲۰ تا شیر بهش بدم خوبه؟

۴ پاسخ

اگر رفلاکسش اذیت نمیکنه بده
اهورا تازه شده نود تا بعضی وقتا ۱۲۰ تا درست میکنم شاید بیشتر بخوره 🥴🤕

بچه من هنوز از 90 تا بالا تر نرفته بعضی وقتا هم 60 میخوره چون رفلاکس داره اگه همش 90 بدم یه کمشو بالا میاره

اره خوبه

هگر میخوره همشو بالام نمیاره عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری