میان وعده دخترجانم

تصویر
۷ پاسخ

تو آبش آب قلم هم بنداز،خوشمزه میشه

بچه من حبوبات نمیخوره فقط بربری میدم دستش دیگه تا ته میخوره

نوش جونشششش

نوش جونش نخود آب هم میتونسی درست کنی بدی اگه بچه ت حبوبات میخوره خیلیم مقویه

نوشجونش

نوش جانش

لوبیا و‌نخود پخته شدس؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان زینب جون😍👶🏻 مامان زینب جون😍👶🏻 ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان ariyan👶 مامان ariyan👶 ۱ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان ariyan👶 مامان ariyan👶 ۱ سالگی
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Baby مامان Baby ۲ سالگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی