۴ پاسخ

منم موز له میکنم باهاش وگرنه نمیخوره

با روغن زیتون بده من با روغن زیتون میدم، البته تو این پیجای تغذیه کودک که میذارن با فرنی هم قاطی کردن ولی من اونا رو امتحان نکردم

دکتر بچم گفت کره ندم تا یکسال منم از امروز باید تخم مرغ بدم نمی‌دونم چی بریزم نرم بشه

به به خودتم بخور خوشمزه اس

سوال های مرتبط