مامانا واکسن دوماهگی نی نی سخته یا4؟2خیلی تب میکنن؟

۴ پاسخ

2 خیلی راحته

دیروز برای دخترمو زدیم همه چی عالی بود نهایت تبشم 37/4 بود اصلا بی‌قراری نکرد خدا رو شکر

ن خداروشکر خیلیم خوب بود باید قطره شو سرساعت بدی

دوماهگی ک اصلا سخت نبود،فقط استرس ب ادم میدن تو این گهواره

سوال های مرتبط

مامان کلوچه💗💙💗 مامان کلوچه💗💙💗 ۱۲ ماهگی