۶ پاسخ

من هميننه

ی مدت بهش نده بذار بفهمه بدون گوشی باید غذا بخوره منم ی مدت میدادم سنش کمتر بود ولی ب مرور کلا قطع کردم گوشیو الانم خیلی دیر ب دیر میدم با ی چیز دیگ سرگرم کن مثلا با آرد خاک بازی درست کن تو ظرف آب بریز بذار جلوش بذار بازی کنه اسباب بازی فکری بخر بذار جلوش تا گوشی یادش بره و غذا بخوره

من بیچاره.اوایل بدنبودجواب میدادگوشی الان دیگه هم عادت به گوشی کرده هم نمیخوره

پسر منم همینه تا سفره پهن میشه گوشی برمیداره عادت کرده

دختر منم همینطور🥲 اگه گوشی نباشه که همین یذره غذام نمیخوره

خیلی بده با گوشی کاش میشد یجور ترک کنن این عادتو

سوال های مرتبط

مامان مامان دایان مامان مامان دایان ۳ سالگی