سلام مامانا
پوشک ۴از چندکیلو باید بست‌؟؟

۶ پاسخ

بستگی داره به جثه بچه

هر وقت رد انداخت پای بچه ات باید عوض کنی سایز رو چون ربطی به نوشته روی مای بی بی یا وزن ندارع والا به نظر من نوشته ها الکی هستن

یکی دو هفته‌س ۴ میبندم

روی همه ی پوشکا سایز هاشون نوشته شده..بزن گوگل اسم پوشکی هم ک‌میگیری بنویس واست میاره

۷.

من ۴ میبندم

سوال های مرتبط

مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی