سلام مامانای قشنگ
هفته چند بهتره آزمایش دیابت بدیم؟

۵ پاسخ

الان دیگه وقتشه باید بری البته تا ۲۸ هفته وقت هست

من دیروز. دادم🥴

۲۴ تا ۲۸ هروقت رفتی
اگر ازمایش قندای قبلیت لب مرز بوده زودتر بدی بهتره
نرمال بوده هم هروقت خواستی
من خودم ۲۴ هفته و ۲ روز دادم

الان میتونی بدی عزیزم هفتت خوبه

سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11

سوال های مرتبط

مامان دلـــ🦋ـآنا مامان دلـــ🦋ـآنا ۸ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌ونهم بارداری