الان دیگه وقتشه باید بری البته تا ۲۸ هفته وقت هست
من دیروز. دادم🥴
۲۴ تا ۲۸ هروقت رفتی
اگر ازمایش قندای قبلیت لب مرز بوده زودتر بدی بهتره
نرمال بوده هم هروقت خواستی
من خودم ۲۴ هفته و ۲ روز دادم
الان میتونی بدی عزیزم هفتت خوبه
سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.