برای تولد کوچولو هاتون چ ایدی دارین 🥹🍫🎀

تصویر
۱۵ پاسخ

عکاسیشو خودم انجام میدم باتم که خالش میزنه با کیکش ، زنونه میگرم فقط هم اونایی که خودم میخاهم همه نه🤣🤣

آتلیه بردمش تولد خودمونی

من ک میبرم اتلیه حال اگ ممانم اینا موندن خونه ی کیک سبکم میگیرزم دورهم ی جشن کوچیک

خیلی ایده ها دارم انشالله که بتونم انجام بدم

میبذمش اتلیع تو خونم تولد میگیرم وخودم دیزاین میکنم

میبرم اتلیه خودمون 3تا

---

🤩 آتلیه آنلاین آیهان 🤩
✨ ثبت لحظه‌های خاص شما با زیباترین تم‌ها ✨

👶 کودک تک
🧑‍🦱 بزرگسال تک
👧🧒 کودک دو نفره
🧑‍🤝‍🧑 بزرگسال دو نفره
👨‍👩‍👧 سه نفره
👨‍👩‍👧‍👦 چهار نفره

✨ خدمات ویژه:
📸 کیفیت‌دهی عکس
👣 ادیت کف پای نوزاد
🎨 ساخت لوگو
👗 تغییر لباس کودک
🖼 ترمیم عکس‌های قدیمی

🎉 تمام تم‌ها قابل اجراست:
دندونی • اسپرت • تولد • زمستانه • تابستانه • بهاری • هالووین • یلدا • نوروز • فارغ‌التحصیلی • حمام • باربی • گریم کودک • سرآشپز • عروسکی • عیدی • سال نو و…

✨ با آیهان، هر عکس تبدیل به یک قاب هنری می‌شود 🤩

برای سفارش و دریافت لینک:
📱 ۰۹۲۱۵۴۵۵۰۴۷
واتساپ – روبیکا – ایتا کار تضمین هست با دادن ی عکس 📷 مشتری دائم مون میشید🤩🤩بالا ۳ تا عکس 📷 تخفیف ویژه دارد فقد فقد ۵۰ هزار تخفیف رمضانی تا ۳ روز دیگه 🤩🤩

تصویر

میبرم اتلیه
تم و دیزاین کامل توی خونه میزنم
هدیه براش لوپکار میخرم
و کلا خودم و شوهرم و پسرم جشن میگیریم 🩵🥹✨مامانم اینام طبقه پایین میگم بیان بالا
در همین حد
چون نمیخوام شلوغ باشه

فقط عکس یادگاری تو فضای باز خودش 8 اردیبهشته داداشش15

اتلیه
یه مولودی زنونه روز دختر تو خونمون چون روز دختر به دنیا اومد
خونه هم بادکنک آرایی میکنم و کیک میوه شیرینی
فقط نمیدونم مهمون چه جوری دعوت کنم اکه فقط خواهرای خودم و شوهرم بگم مهمون کم میشه اگه خاله و عمه ها مونم اضافه کنم خیلی زیاد میشه ،نمیدونم چه کنم

سلام خانومای خوشگل تو تلگرام. گروه زدم هرکسی دوست داره بیاد که تا اخرشب گروه قفل میکنم و لینک باطل میشه اینم لینک گروه👇👇
@fattt81

فقط بردم اتلیه

میخوام ببرم اتلیه

فقط میبرم اتلیه

خودمون

سوال های مرتبط

مامان Arkam👶🏻🫧🐣♥️ مامان Arkam👶🏻🫧🐣♥️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان پسرمامان مامان پسرمامان ۱ سالگی