قراره سالن بگیریم به صرف شام و این داستان ها
چون اولین تولدشه دلمون میخواد مفصل باشه
هنوز خیلی مونده
من فقط عکس گرفتم بعدش ی دورهمی ساده خونه مادر شوهر
هیچ چون بچه ۱ ساله چیزی نمیفهمه از تولد بیشتر تو شلوعی اذیت میشه اتلیه میبرمش
عید۱۰فرودین دارم جشن بزرگ میگیرم
🌟یک چهره ؛ هزار سبک🌟
💚آتلیه آنلاین خورشید 💚
«زیبایی و شخصیت خود را در قابهای
متنوع و جذاب تجربه کن»
«مخصوص عکس کودک وبزرگسال در همه
طرح و تم و مناسبت ها»
💥برای اطلاع از قیمت و دیدن نمونه کارها
درخواست بفرستید💥
والا چون نزدیک عید جیبا خالی واینکه تازه براش جنش دندونی گرفته بودم دیگه گفتم یه آتلیه و تولد خودمونی که خودمو همسرمو بچه م
تولد پسرم با شهادت امام علی هست فکر نکنم بگیرم براش 🙁
تم تولد حیوانات انتخاب کردم ۲۰ تا مهمون دارم خانواده خودمو و شوهرم
کیک بزرگ و کادو تولدم میخام براش ماشین کنترلی بگیرم
تمشم از الان خریدم
شما چه برنامه ای دارین ؟؟
تم می یارم با کیک ژله و میوه
نمیدونم احتمالا فقط عکس بگیرم
من براش رستوران گرفتم برا هفته بعد از الان استرس دارم😵💫😓
تولد اصلیش ک ۱۱ اسفنده تو خونه شام میپزم خانواده هامون هستن فقط
۵ فروردین تو باغ جشن بزرگتر میگیرم
ی تولد خودمونی و اتلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.