برا تولد بچه هاتون چ برنامه هایی دارین؟👀

تصویر
۱۴ پاسخ

قراره سالن بگیریم به صرف شام و این داستان ها
چون اولین تولدشه دلمون میخواد مفصل باشه

هنوز خیلی مونده

من فقط عکس گرفتم بعدش ی دورهمی ساده خونه مادر شوهر

هیچ چون بچه ۱ ساله چیزی نمیفهمه از تولد بیشتر تو شلوعی اذیت میشه اتلیه میبرمش

عید۱۰فرودین دارم جشن بزرگ میگیرم

🌟یک چهره ؛ هزار سبک🌟

💚آتلیه آنلاین خورشید 💚

«زیبایی و شخصیت خود را در قاب‌های

متنوع و جذاب تجربه کن»

«مخصوص عکس کودک وبزرگسال در همه

طرح و تم و مناسبت ها»

💥برای اطلاع از قیمت و دیدن نمونه کارها

درخواست بفرستید💥

والا چون نزدیک عید جیبا خالی واینکه تازه براش جنش دندونی گرفته بودم دیگه گفتم یه آتلیه و تولد خودمونی که خودمو همسرمو بچه م

تولد پسرم با شهادت امام علی هست فکر نکنم بگیرم براش 🙁

تم تولد حیوانات انتخاب کردم ۲۰ تا مهمون دارم خانواده خودمو و شوهرم
کیک بزرگ و کادو تولدم میخام براش ماشین کنترلی بگیرم
تمشم از الان خریدم
شما چه برنامه ای دارین ؟؟

تم می یارم با کیک ژله و میوه

نمیدونم احتمالا فقط عکس بگیرم

من براش رستوران گرفتم برا هفته بعد از الان استرس دارم😵‍💫😓

تولد اصلیش ک ۱۱ اسفنده تو خونه شام میپزم خانواده هامون هستن فقط
۵ فروردین تو باغ جشن بزرگ‌تر میگیرم

ی تولد خودمونی و اتلیه

سوال های مرتبط

مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری