۱۲ پاسخ

من قطره شیر خشت میدادم خوب شد

انشالله زود خوب بشه مرخص شه

زود زود بهش شیر بده

بچه منم زردی گرفته دستگاهه دکتر گفت فردا مرخص میکنش

ماساژش بده شاید خوب شد اگه میشه یکم پتو اینا بده دورش شکم ایناش گرم بشه بعد دوباره بزار تو دستگاه

ان‌شاءالله زودخوبشه عزیز

میگن شیرخشک زردی رو میبره

پسرمنم زردی گرفته دستگاه رفته خیلی گریه میکردقطره بیلی ناستربهش میدم داره بهترمیشه

حتما شیر بده بخوره تا دفع داشته باشه، سشوار روشن کن یکم ارامش بگیره

بچه منم زردی داره ولی شیر خوب میخوره ترنجبین و اینا میدم و خودمم میخورم

سعی کن شیر بدی هر چقدر زیاد شیر بخور ادرار کنه زردی زود تر از بدنش خارج میشه بعد اون دستگاه انقدر گرمه تو دستگاه نمیمونن .نخور شیرتو بدوش با سرنگ بریز تو شکمش

ای خدایا ایشالا زودتر خوب بشه🥲

سوال های مرتبط