۳ پاسخ

والا من همین شیرو میدم تو قرچک ورامین هستم
اینحا دوتا داروخونه هست دارن همیشه

شیر چربیه وزن دهیش خیلی خوبه،ولی کل شیرازو باید بگردی تا پیدا کنی

اگه پیدا کردی سلام منم برسون
کل تهران گشتم نبود

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی