۱۰ پاسخ

من خودمو گم میکنم،میگم کاش من مریض بشم این بچه نشه

بخدا منم‌همینم

طبیعیه.وقتی بیحاله من همش میگم کاش دوباره سرحال بشه و خونه رو بهم بریزه ولی اینجوری بیحال نباشه.تبم کنه گریه میکنم😂

منم همینجوری ام

منم همینحورم...مادریم دیگه طبیعیه

خب بچس دیگ مریض میشه خوب میشه

منم همینجوریم روانی میشم

همه همینیم عادیه

کاملا طبیعیه ،منم افسرده میشم و نگران

منم مثل خودتم غم عالم میشینه رو دلم

سوال های مرتبط