من خودمو گم میکنم،میگم کاش من مریض بشم این بچه نشه
بخدا منمهمینم
طبیعیه.وقتی بیحاله من همش میگم کاش دوباره سرحال بشه و خونه رو بهم بریزه ولی اینجوری بیحال نباشه.تبم کنه گریه میکنم😂
منم همینجوری ام
منم همینحورم...مادریم دیگه طبیعیه
خب بچس دیگ مریض میشه خوب میشه
منم همینجوریم روانی میشم
همه همینیم عادیه
کاملا طبیعیه ،منم افسرده میشم و نگران
منم مثل خودتم غم عالم میشینه رو دلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.