۵ پاسخ

چرا زوده

نه منم گرفتم هم خوابشون خوب میشه هم غذا خوردن سوپ شیر پاستوریزه بهش میدم تو لیوان

زوده بزار دوسالش بشه پسر منم ۱۹ ماهشه میخوام دوسالش بشه از شیر بگیرمش

نه بابا من ۱ سال ۴ ماهگی از روز گرفتم
انشالله تو همین ماه رمضانی از شب میگیرم

اخه بزار دوسالش بشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی