۲ پاسخ

درختی خوبه آسیاب کردم تو فرنی شله زرد بعضی وقتا با شیر و بیسکویت خورد میکنم حالت فرنی

همه خوبنهمشون خوبن اما درختی از همه مفید تره

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی
مامان فنچولی مامان فنچولی ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی