خانوما هم هفته من شکم‌تون فرقی کرده؟

۱۴ پاسخ

عزیزم سونو ان تی کدوم سونوگرافی رفتی؟؟؟

من قبلا شکم داشتم الان یه کم بزرگ شده .ولی دخترم گیر داده میگه زیاد بزرگ شده.میگم همش نفخه 🥴😊

استرس گرفتم از الان پنجشنبه باید برم ان تی دلم شور افتاده همه چیزش نرمال باشه دعا کنین سالم باشه فقط

انگار دو قلو باردارم 🤣🤣🤣🤣🤣چون شکمم از زایمان قبلیم بود بلافاصله باز باردار شدم خیلی تابلوعه

من یکم درآوردم قشنگ مشخصه

شما هفته ۱۲ بارداری رفتین ان تی جنسیت مشخص شد؟

اره برامن پایین نافم قلبمه شده

برای منم از قبل چون یه کم شکم داشتم زیاد مشخص نیست همون نفخ و گازه که شکم آدم رو بزرگ نشون میده

چهار ماهه های قدیم شکمشون خیلی بزرگ بود الان نمیدونم چرا شکم نداریم ما 😂

اصلا اصلا

آره ولی خیلی کم
از روی مانتو معلوم نمیشه مگر اینکه یه لباس تنگ بپوشم😁

من قبلا اصلا شکم نداشتم و لاغرم الان یکم اومده جلو که با مانتو معلوم نمیشه چون تنگ نمیپوشم آزاد میپوشم ولی با لباس راحتی و لباسایی که دادم خیاطی دوختم معلوم میشه

من ک اصلا شکم ندارم
شوهرم میگه ی ذره بزرگترشده
خودم چیزی حس نمیکنم

یکمی زده جلو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤱🏼👼🏻 مامان توت فرنگی 🍓🤱🏼👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی