یکی پیشت بکشه ضرر داره چه برسه به اینکه خودت بکشی
نکشی یه موقع
وای🫨
نکشییییی
وای نه نکش
خطرناکههههه
دودزا ها باعث لب شکری شدن جنین میشه....
خطره فدات
بله نباید بکشی منم سر پسرم لب نزدم اصلا فقط ماه آخر بارداری یه هفته مونده بود به زایمانم یه کام گرفتم همین ن بیشتر ک همونم گفتن ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.