۴ پاسخ

آره.....تازه بعضی وقتا به چشمم از این بچه من خوشگل تر تو دنیا نیست بعضی وقتا هم میگم این چرا اینقدر زشت شده!!!!😅😅

چرااا

آره🙌🤣🤣

ارهههه😂😂

سوال های مرتبط

مامان ☺️طنین💗 مامان ☺️طنین💗 ۸ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی