خانوما نوزاد شما هم عطسه زیاد میکنه؟

۷ پاسخ

دقیقا دختر منم نزدیک دو هفته اس عطسه های خیلی سفت و محکمی میکنه منم از ترس اینکه مریض نشه بخاری رو روشن کردم😥

مال منم از روزی ک بدنیا آمد عطسه میزد

اره مال خشکی هواس

اره هیچ اشکالی نداره .
سرماخوری نشانش تب و آبریزش بینی هست

زیاددد

بعله منم همش میترسم

بله طبیعیه و‌نشانه رشد

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی