۵ پاسخ

ن بابا منم از روزی ک اومد دنیا اومد زیاد عطسه میکنه

بله عطسه برای سازگاری با دنیای اطراف هست

بله ترشحاتی رو با عطسه میده بیرون

آره بابا روزی پنج شیش تا
مادر شوهرم میگه بچه اگه عطسه کنه بادش درمیاد

اره عزیزم عطسه خوبه بکنه اصلا سرما نخورده تا ۱ ماهگی مرتب عطسه میکنه

سوال های مرتبط

مامان ☺️طنین💗 مامان ☺️طنین💗 ۸ ماهگی