۸ پاسخ

طبیعیه عزیزم

بچه عطسه کن منظورته اره روزی دوسه تا گاهی

آره طبیعیه.

من که سه بار سرما خوردم و فقط با همین آب عسل گذروندم

طبیعیه

نه طبیعی عزیزم من پسرم دنیا اومد یکسره عطسه میکرد تو اتاق عمل گفتن اتفاقا خوبه برلش

طبیعیه

طبیعیه تو بینیشون از چیزای داخل شکم رفته

سوال های مرتبط