۵ پاسخ

شربت پاراکید پنج سی سی
یا شربت بروفن
یا شیاف

من پلارژین و پاراکید و پدیزان میدم برا سرماخوردگی

شیاف یا شربت استا یا پاراکید

من همچنان قطره میدم

از یه سالگی باید شربت استا یا شربت پاراکید بدی

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری