مامانا بچم از صبح تکون نخورده چیزیش نشده باشه ؟

۵ پاسخ

وا برای من هم امروز دوسه بار بیشتر تکون نخورد اب میوه هم خوردم تکون خورد وخوابید بنظرم

نه عزیزم عادیه

ن گلم چیزی نیس ی چیزی بخور

خب خداراشکر

هر از گاهی میگن طبیعیه یه چی شیرین بخور راه برو بعد به پهلو چپ بخواب تکون میخوره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی