۳ پاسخ

من دخترم گرفت سه شب تب داشت داغون شدم سه شبانه روز خوابم سه ساعت بود،بگیرش به دمنوش من آویشن دادم خوب بود

پسر من
و یکماه طول کشید تا سرفه لامصب از بین بره
از بس آنتی بیوتیکای قوی میخورد خوب شد

پسر و دخترم و همسرم همین امروز
منم سرفه دارم تب و گلو‌درد ندارم فعلا
چون‌دیفن‌می‌خورم‌همش

سوال های مرتبط