جواب آزمایش دخترم کسی سردرمیاره

تصویر
۷ پاسخ

برای جبران ویتامین دی هم راه های زیر رو امتحان کنید
- قرار گرفتن غیرمستقیم در نور روز (نه آفتاب مستقیم)
- چند دقیقه در محیط روشن، کنار پنجره بدون تابش مستقیم
- بیرون بردن نوزاد در سایه، در ساعات ملایم روز

ممنون عزیزم ک وقت گذاشتی وجواب دادی🌹🙏🏼🙏🏼
خداخیرت بده

صفحه سومی که فرستادی مربوط به تیروئید هست که تیروئیدش کاملا طبیعی هست.
جواب آزمایش ادرارش خوبه و طبیعی هست
یه مقداری ویتامین دی پایینی داره که شاید دکترش قطره بهش بده شایدم نده و چند ماه دیگه بهتون بگه دوباره تکرار
کنید ازمایش رو
جواب آزمایش مدفوعش هم خوبه خداروشکر و هیچ انگل و التهابی نداره.
خداروشکر وضعیت بچه تون کاملا طبیعی و نرمال هست. ایشالا همیشه سلامت باشه

صفحه اولی که فرستادی مربوط به جواب آزمایش خون بچه شامل گلبول سفید و قرمز و پلاکت ها است که خداروشکر همه چی نرمال و طبیعی هست. یعنی فرزندتون خداروشکر هیچ عفونت و التهاب و کم خونی و مشکلی در پلاکت نداره الحمدالله
عکس صفحه دوم ناخواناهست

آخرین عکی

تصویر

این یکی

تصویر

اینم یکی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی